Spoty reklamowe powszechnie kojarzone są głównie z reklamą w telewizji – w bloku reklamowym, przerywającym oglądanie ulubionego filmu. I choć trudno zaprzeczyć skuteczności filmów reklamowych, puszczanych w tradycyjnych mediach, to warto docenić potęgę innych kanałów, poprzez które można dotrzeć do klienta. I nie piszemy tutaj wyłącznie o Internecie, ponieważ umieszczanie filmów reklamowych w sieci, jest już standardem w obecnych czasach.

Telebimy i ekrany w biurach/miejscach publicznych

Reklama w miejscach publicznych, to również doskonały sposób na promocję. Najlepiej działa, gdy jest w pewien sposób targetowana. Oczywiście w tym przypadku nie można w żaden sposób ustawić grupy odbiorców, która zobaczy reklamę, ale poprzez umieszczenie jej w odpowiednich miejscach, można zwiększyć prawdopodobieństwo, że obejrzą ją ludzie zainteresowani dana usługą lub produktem. Przykładowo można puszczać spot na ekranie w biurze. Często spotyka się również możliwość odtwarzania filmów reklamowych w środkach transportu, poczekalniach, a nawet w niektórych barach czy restauracjach. To miejsca, gdzie ludzie przeważnie mają dużo czasu i obejrzą Twój film reklamowy, chociażby z nudów i kto wie, może właśnie zainteresuje go Twoja usługa lub prezentacja produktu?

Prezentacja na targach i konferencjach

Jeżeli chcesz wyjść z reklamą poza internet, to warto pojawiać się na różnego rodzaju targach, konferencjach, spotkaniach branżowych i wszędzie tam, gdzie masz możliwość wystawienia własnego stoiska lub chociażby prezentacji usług. To miejsca, które odwiedza sporo ludzi związanych z branżą lub interesujących się daną tematyką, dobrze więc zaistnieć właśnie tam, gdzie spotykają się ludzie o zainteresowaniach związanych z Twoją działalnością

Materiały promocyjne na CD

Jeśli wysyłasz materiały promocyjne klientom np. ulotki czy katalogi, to warto dorzucić do tego zestawu płytę CD z przygotowanym filmem reklamowym, prezentacją produktu, czy nawet filmem korporacyjnym. Wysłanie takiej płyty to niewielki koszt, a z pewnością taka filmowa prezentacja będzie ciekawsza niż kolejny katalog.

E-maile/zapytania ofertowe/serwisy branżowe

Koniecznie należy również dopieścić swój wizerunek w internecie. Jeśli umieściłeś film promocyjny lub spot reklamowy na swojej stronie www lub na YouTube, to warto odsyłać w to miejsce klientów. Możesz na przykład dodać link do filmu w stopce e-maila, a jeśli posiadasz konta na serwisach społecznościowych np. Goldenline, Linkedin lub w katalogach stron, należy dopracować swój profil i dodać do niego film promocyjny, który zainteresuje Twoich odwiedzających.

Oczywiście możliwości promocji w różnych miejscach jest wiele. To tylko kilka ze sprawdzonych metod, o których nalezy pamiętać, starając się dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów.